Home » , , , , » Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming

Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming

online streaming Min granne Totoro i bästa videoformat. titta på strömmande Min granne Totoro i hög kvalitet. spela strömmande Min granne Totoro i hd-format. spela film Min granne Totoro i HD-video. fullständig strömning Min granne Totoro i högkvalitativ video.


det är klart en komplett beskrivning av Min granne Totoro nedan:
  • Originaltitel : となりのトトロ
  • Film titel i ditt land : Min granne Totoro
  • År av film : 1988
  • Genrer av film : Fantasy, Animerat, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1988-04-16
  • Företag av film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Länder film : Japan,
  • Språk film : 日本語,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8
  • Youtube ID för filmen : TuLX50_5UAI
  • Översättning av film : NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,BG,EO,
  • Aktörer som film :Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice))

0096283

Min granne Totoro är den idealiska film tillverkats av Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., som presenterar en beskrivning av filmen är "Systrarna Satsuki och Mei har precis flyttat till ett stort gammalt hus på landet med sin pappa. Mamman ligger på ett sjukhus i närheten, men alla längtar och hoppas att hon snart ska få komma hem. Först blir syskonen lite rädda i allt det nya men snart upptäcker de att det finns något magiskt i huset och runtom.På en av sina promenader i skogen vid huset träff ar de sin nya granne, Totoro, en stor lustig varelse som är skogens väktare. Tillsammans med honom och kattbussen, världens bästa transportmedel, börjar ett underbart äventyr.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

det ögonblick jag först hitta om den här filmen är jag inte helt säker om jag intresserade idé eller inte. Efter att ha sett det Jag ska gåva att lämna en vi verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för dem som en av genre Fantasy, Animerat, Familj, . Du kan ha möjlighet att titta på den utan kostnad genom att helt enkelt klick lämna och registrera, vad du kan titta miljarder senaste filmtitlar utan att spendera en krona.

... ladda ner hela Min granne Totoro i topp videoformat 1080p ....




Background Designer : Sadahiko Tanaka, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Animation Manager : Hitomi Tateno, Background Designer : Toshio Nozaki, Producer : Ned Lott, Executive Producer : Rick Dempsey, Background Designer : Junko Ina, Animation : Masaaki Endo, Animation : Hideko Tagawa, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Director : Hayao Miyazaki, Background Designer : Keiko Tamura, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Art Direction : Kazuo Oga, Writer : Hayao Miyazaki, Background Designer : Hajime Matsuoka, Editor : Takeshi Seyama, Background Designer : Kiyoko Sugawara, Animation : Toshio Kawaguchi, Animation : Tsukasa Tannai, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Producer : Tohru Hara, Background Designer : Yuko Matsuura, Background Designer : Akira Yamagawa, Animation : Shinji Otsuka, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Background Designer : Shinji Kimura, Casting : Ned Lott, Animation : Katsuya Kondô, Background Designer : Kiyomi Ôta, Animation : Masako Shinohara, Animation : Yoshinori Kanada, Director of Photography : Mark Henley, Animation : Hirômi Yamakawa, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Animation : Tensai Okamura, Background Designer : Yôji Takeshige, Background Designer : Makoto Shiraishi, Line Producer : Eiko Tanaka, Animation : Makiko Futaki, Animation : Komasa, Animation : Makoto Tanaka, Original Music Composer : Joe Hisaishi
Ja, nu du kan se film avseende Min granne Totoro fullständigt längd och hitta den ansluta till detta video Min granne Totoro i högupplöst format.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

You've just seen the movie categories Animerat / Familj / Fantasy / Komedi / ventyr titled Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmernaseneste.blogspot.com/2017/01/min-granne-totoro-1988-fullstandig-film.html. Thank you!
Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmerna Senaste - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger